Publicacións

Mostrando publicacións desta data: decembro 7, 2019

TEMA 5: Deseño Curricular (Diario)

Imaxe
Ola a todos/as! Hoxe falareivos, nesta entrada diario, sobre as sesión do 25 de novembro e 09 de decembro, da materia de  Linguas Estranxeiras no Contexto Español e Internacional. Esta parte é a que corresponde   ao   Tema 5 que trata sobre o Deseño Curricular, e que imparte o  profesor Gonzalo Constenla. A respecto dos contidos teóricos desta parte da materia, estivemos traballando con información sobre a ESO, o Bacharelato, a FP, a EOI, os seus respectivos currículos e a súa relación na  LOMCE  (Lei Orgánica para a Mellora da Calidade Educativa) . Por iso, a raíz da repercusión desta Lei na Educación, gustaríame centrar a atención neste ámbito. A continuación, farei unha breve achega persoal sobre a LOMCE e a LOE  (Lei Orgánica de Educación) , esta modificada pola LOMCE. Respecto a LOE, paréceme unha Lei que si valora as necesidades de cada persoa para lograr que a educación se caraterice pola calidade. Non só isto, senón que se está a buscar a igualdade de condicións para

TEMA 5: Deseño Curricular (Dossier)

Imaxe
Bo día compañeiros/as! Hoxe gustaríame compartir con vos, nesta entrada Dossier, a experiencia da sesión dos días 25/11 e 09/12. Nesta ocasión, traballamos o  Tema 5: Deseño Curricular , co profesor Gonzalo Constenla. A primeira actividade que fixemos foi unha posta en común dos coñecementos sobre o Currículo na ESO, FP e Bacharelato. O profesor realizou unha serie de preguntas relacionadas con este tema e sobre as que debíamos realizar unha movilización destes aspectos que xa tratamos, de forma breve, na materia de  Deseño Curricular . O máis curioso resultou a forma en que tiñamos que traballar, primeiro en grupos de dúas persoas, despois de catro e seis, e así ata terminar todos na aula facendo as nosas aportacións sobre a materia. Penso que foi moi interesante esta forma de traballar, por unha parte, dinme de conta que necesitaba “refrescar” certos aspectos do currículo. Por outra banda, o feito de comezar con grupos reducidos e ir ampliando, fai que cada un de nós p