Como proxecto final da materia, deixamos a presentación da mesma para que teñades acceso para calquera consulta que desexades ou necesitedes realizar. Grazas de novo polo voso compromiso!
Benvidos/as un día máis ao meu blog! Esta nova entrada está relacionada coa presentación da nosa compañeira Noemí: Aprendizaxe Baseada en Proxectos . Tamén atopei interesante este modelo de pedagoxía constructivista, que promove a aprendizaxe a través da estimulación do alumnado. A Aprendizaxe Baseada en Proyectos ( Project-Based Learning ) é un método que lle facilita ao alumnado a adquisición de coñecementos e competencias a través da creación de proxectos para resolver situacións da vida real. O alumnado desenvolve a súa autonomía mediante a creación da súa propia aprendizaxe. O profesorado encárgase só de guiar ao estudantado e este debe planificar e elaborar o traballo encomendado. Desta forma, ademais da autonomía, foméntase a creatividade para a resolución de problemas ou retos que van xurdindo na creación da tarefa. Este método está baseado no enfoque constructivista , é dicir, a través do traballo en equipo fomentamos a aprendizaxe ...
Ola a todos/as! Deixovos nesta entrada os enlaces correspondentes aos comentarios que realicei nos blogs doutras compañeiras, da materia de Didáctica da Ensinanza das Linguas Estranxeiras impartida pola profesora Cristina Rodríguez. Saudiño! -Comentario no blog de Tania Rodríguez. -Comentario no blog de Andrea Ovejero. -Comentario no blog de Uxía Piñeiro.
Benvidos/as á miña primeira entrada da materia As linguas estranxeiras no Contexto Español e Internacional . Hoxe tratarei o tema da educación e a ensinanza das linguas, xa que, creo con firmeza no poder da educación e na aprendizaxe de linguas, por iso considero que debemos outorgar a estes aspectos a importancia que merecen. Comezarei polo aspecto das distintas Leis que foron cambiando o sistema educativo a través do tempo en España. Desde o ano 1970, cando se aprobou a LGE ( Ley General de Educación ), primeira lei que introduciu o idioma moderno nunha etapa obrigatoria da educación, ata o ano 2013, momento en que se aprobou a LOMCE ( Ley Orgánica para la Mejora de la Calidad Educativa ), o noso sistema educativo experimentou seis cambios de lei. Estes cambios provocan, en certo modo, unha inestabilidade na nosa educación, e están intimamente ligados á política e ao goberno en cuestión que está a dirixir o país. Isto é algo que carece de sentido se valoramos o ...
Comentarios
Publicar un comentario